Μια όμορφη επίσκεψη από το Νηπιαγωγείο «Παραμυθούπολη»!
Την Πέμπτη, 4 Ιουνίου, το σχολείο μας γέμισε με χαμόγελα και παιδικές φωνές! Στο πλαίσιο του προγράμματος για την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τους μαθητές και...



